Zakaj izbrati PRO Servis?

Prednosti PRO Servisa:

  • Hitri odzivni časi.
  • Prilagodljivost.
  • Prijazno in strokovno usposobljeno osebje.
  • Dobro obveščanje strank.
  • Možnost ONLINE prijave napake in spremljanje statusa popravila (samo za pogodbene stranke).
  • Kakovostna storitev.

Certifikati kakovosti

Podjetje PRO Servis je leta 2007 pridobilo certifikat za standard kakovosti ISO 9001:2000, v februarju 2010 pa je po uspešno izvedeni obnovitveni presoji s strani SIQ-ja nadgradilo obstoječi standard z novim - ISO9001:2008. PRO Servis je prav tako nosilec certifikata ISO/IEC 27001, ki ureja celovito področje politike varovanja infomacij.

Za poslovanje podjetja to pomeni, da je skladno z najboljšimi praksami vodenja podjetij v tujini in Sloveniji. S pridobitvijo standarda kakovosti dokazujemo, sa imamo ustrezno identificirane poslovne procese, prepoznavne in z zakonsko regulativno usklajene cilje, primerno določene odgovornosti in učinkovito poslovanje.

S pridobljenim certifikatom se zavezujemo k nenehnemu in sistematičnemu izboljševanju svojega sistema vodenja s ciljem stalnega preseganja zadovoljstva in pričakovanj naših odjemalcev.

Certifikat kakovosti IQNet
Certifikat kakovosti SIQ

r